Kameraman Jiří Macák: Postupy vzniku autorských projektů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kameraman Jiří Macák: Postupy vzniku autorských projektů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánek, Martin
dc.contributor.author Dvořáček, Martin
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:27Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:27Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54254
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o práci kameramana Jiřího Macáka, se zaměřením na tři jeho filmy a jejich obrazovou dramaturgii. Jsou jimi jeho debut Konec srpna v hotelu Ozon (1966), známé a nezapomenutelné Slavnosti Sněženek (1983) a jeden z jeho posledních filmů Pevnost (1994). Přestože filmy dělí několik let, spojuje je Macákův autorský přístup k obrazu. V práci jsou uvedené filmy analyzovány s důrazem vnímání diváka a jeho ovlivňování filmovým obrazem.
dc.format 71
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Jiří Macák cs
dc.subject Slavnosti Sněženek cs
dc.subject Pevnost cs
dc.subject Konec srpna v hotelu Ozon cs
dc.subject obrazová dramaturgie cs
dc.subject kameraman cs
dc.subject film cs
dc.subject Jiri Macak en
dc.subject The Snowdrop Festival en
dc.subject The Fortress en
dc.subject Late August at the Hotel Ozone en
dc.subject visual dramaturgy en
dc.subject cinematographer en
dc.subject film en
dc.title Kameraman Jiří Macák: Postupy vzniku autorských projektů
dc.title.alternative Professor Jiří Macák - Procedures for creating visual projects
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Koblovský, Petr
dc.contributor.referee Liebenberger, Július
dc.date.accepted 2023-06-14
dc.description.abstract-translated The master's thesis focuses on the work of cinematographer Jiří Macák, with a particular emphasis on three of his films and their visual dramaturgy. These films are his debut Late August at the Hotel Ozone (1966), the well-known comedy The Snowdrop Festival (1983), and one of his later films, The Fortress (1994). Despite the span of several years between the films, they are connected by Macák's distinctive authorial approach to the image. The thesis analyzes these films with an emphasis on the viewer's perception and the influence of the cinematic image.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 63190
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáček_2023_dp.pdf 1.750Mb PDF View/Open None
dvořáček_2023_op.pdf 159.0Kb PDF View/Open None
dvořáček_2023_vp.pdf 165.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account