Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Lamlová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:53:14Z
dc.date.available 2010-07-16T11:53:14Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5422
dc.description.abstract Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas. Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 534499 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Návštěvnost multikin cs
dc.subject divák cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject podpora značky cs
dc.subject public relations cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject Multiplex admissions en
dc.subject viewer en
dc.subject competition en
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand support en
dc.subject public relations en
dc.subject event marketing en
dc.subject event en
dc.title Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas cs
dc.title.alternative Palace Cinemas multiplexes marketing communication and event marketing. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated This work brings an analysis of the competition on the multiplex market in the Czech Republic. It describes the current status of the market, introduces the multiplex exhibitors and mainly focuses on the most visited multiplexes in the Czech Republic of the Palace Cinemas Company. The aim of this work is to analyze the marketing communications of Palace Cinemas multiplexes and the defense of choosing event marketing as the main way of communicating with visitors. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7507
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lamlová_2008_bp.pdf 521.9Kb PDF View/Open
lamlová_2008_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
lamlová_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account