Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Štěpánová, Iva
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:25Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54205
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na českém a slovenském trhu v oblasti kosmetiky a kadeřnictví. Cílem teoretické části práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na danou problematiku a vysvětlení pojmů nezbytných pro zpracování části praktické. Cílem praktické časti bylo aplikovat na vybranou společnost analýzy, jež jsou představeny v teoretické části. Tyto vybrané marketingové analýzy byly zaměřeny na oblast mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí vybrané společnosti. Pomocí vybraných analýz byl zjištěn současný stav konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu a následně byla navržena doporučení pro zlepšení jejího konkurenčního postavení.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza McKinsey 7S cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject marketingový mix 7P cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT-analýza cs
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Competition en
dc.subject McKinsey 7S Analysis en
dc.subject STP Analysis en
dc.subject 7P Marketing Mix en
dc.subject Porter's Five Competitive Forces Model en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject PESTLE Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of the Competitiveness of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2023-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of a selected company operating on the Czech and Slovak market in the field of cosmetics and hairdressing. The aim of the theoretical part of the thesis was to prepare a literature search focused on the given issue and to explain the concepts necessary for the practical part. The aim of the practical part was to apply the analyses presented in the theoretical part to the selected company. These selected marketing analyses focused on the micro-environment, the meso-environment and the macroenvironment of the selected company. Using the selected analyses, the current state of the selected company's competitiveness in the market was determined and then recommendations for improving its competitive position were proposed.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64174
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
štěpánová_2023_dp.pdf 1.116Mb PDF View/Open None
štěpánová_2023_op.docx 49.65Kb Unknown View/Open None
štěpánová_2023_vp.docx 42.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account