Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Stružková, Sabina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:24Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54200
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je posoudit nákupní chování spotřebitelů na internetu se zaměřením na roli jejich důvěry při nakupování šperků prostřednictvím internetu a poskytnout vhodná doporučení, která zvýší důvěru pro e-shop Aranys zabývající se prodejem šperků. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z literární rešerše, která souvisí s důvěrou spotřebitelů při nakupování na internetu. V praktické části je obsažena analýza dat dotazníkového šetření. Výsledkem práce jsou doporučení pro e-shop Aranys, která povedou ke zvýšení důvěry zákazníků při nakupování šperků.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject důvěra cs
dc.subject e-business cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject nakupování na internetu cs
dc.subject digitální zákazník cs
dc.subject trust en
dc.subject e-business en
dc.subject e-shop en
dc.subject online shopping en
dc.subject digital customer en
dc.title Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
dc.title.alternative The Role of Customer's Trust in Shopping Aranys Jewelry On-line
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2023-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to analyze the buying behavior of consumers with the focus on the role of their trust when shopping jewelry on the Internet and find solutions as well as recommendations for the Aranys e-shop, which deals with jewelry selling. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on literature research related to consumer trust when shopping on the Internet. The practical part includes the analysis of the questionnaire survey data. The main outcome of this thesis are recommendations for the Aranys e-shop that will lead to an increase the customer's trust when purchasing jewelry.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 63874
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
stružková_2023_dp.pdf 1.712Mb PDF View/Open None
stružková_2023_op.pdf 133.1Kb PDF View/Open None
stružková_2023_vp.docx 50.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account