Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author König, Zdeněk
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54094
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou Marketingového mixu, který je představen na vybraném podniku. Cílem práce je navrhnout pro vybraný podnik doporučení, která povedou ke zlepšení současného marketingového mixu podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je teoretická a je zde uvedena všechna literatura, která je kritická pro vypracování druhé části práce. Druhá část této práce je praktická a snaží se analyzovat jednotlivé části marketingového mixu vybraného podniku. Analýza marketingového mixu je doplněna o situační analýzu a marketingový výzkum, jež zajistí komplexnější analýzu. Marketingový mix se v práci povedlo úspěšně analyzovat a na základě této analýzy byla navrhnuta doporučení pro jeho zlepšení.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Marketing research en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five foreces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Mix of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the issue of the Marketing mix, which is presented at a selected company. The goal of the thesis is to propose recommendations for the selected company that will serve to improve the company's current marketing mix. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part of the work is theoretical and all the literature that is critical for the development of the second part of the work is listed here. The second part of this work is practical and tries to analyze the individual parts of the marketing mix of the selected company. The analysis of the marketing mix is supplemented by situational analysis and marketing research, which will ensure a more comprehensive analysis. The marketing mix was successfully analyzed in the work, and recommendations for its improvement were proposed based on this analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 63864
dc.date.submitted 2023-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
könig_2023_dp.pdf 1.610Mb PDF View/Open None
könig_2023_op.docx 49.35Kb Unknown View/Open None
könig_2023_vp.docx 49.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account