Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Čevelová, Denisa
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:16Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:16Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53990
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na část mezinárodního marketingu související s marketingovou strategií vstupu na zahraniční trhy. Cílem práce je navrhnout vhodný zahraniční trh pro potenciální vstup podniku s nabídkou vybraných typů podlahové krytiny. Literární rešerše zpracovává poznatky o mezinárodním marketingu, marketingových strategiích a jednotlivých druhů marketingových analýz. V praktické části byla představena současná strategie firmy a dále byly provedeny analýzy PESTLE a SWOT. Tyto analýzy se zaměřily na určený rakouský a německý trh. Benchmarking a analýza potenciálních zákazníků byla podkladem pro vytvoření databáze potenciálních zákazníků. Výsledkem práce je zhodnocení dvou zahraničních trhů Rakouska a Německa, dle kterého se firma může rozhodnout, kam vstoupit.
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject mezinárodní strategie cs
dc.subject zahraniční trh cs
dc.subject international marketing en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject international strategy en
dc.subject foreign market en
dc.title Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
dc.title.alternative Marketing Analysis of the Market Environment for Potential Entry into Foreign Markets
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the part of international marketing related to the marketing strategy of entering foreign markets. The goal of the work is to propose a suitable foreign market for the potential entry of a company offering selected types of floor covering. Literary research processes knowledge about international marketing, marketing strategies and individual types of marketing analyses. In the practical part, the company's current strategy was presented, and PESTLE and SWOT analyzes were also performed. These analyzes focused on the designated Austrian and German markets. Benchmarking and analysis of potential customers was the basis for the creation of a database of potential customers. The result of the work is an evaluation of the two foreign markets of Austria and Germany, according to which the company can decide where to enter.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 63921
dc.date.submitted 2023-05-22


Files in this item

Files Size Format View Description
čevelová_2023_dp.pdf 1.593Mb PDF View/Open None
čevelová_2023_op.pdf 492.3Kb PDF View/Open None
čevelová_2023_vp.docx 49.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account