Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
Author: Húšť, Filip
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele společnosti Kovárna VIVA a.s. v průběhu 62. ročníku Zlínského Filmového Festivalu. Teoretická část práce je věnována představení public relations a dále se zaměřuje pouze na jednu část PR, budování značky zaměstnavatele. Následují obecná doporučení, jak tuto oblast marketingu ve firmě rozvíjet. Praktická část představuje společnost Kovárna VIVA, Zlínský Filmový Festival a vysvětluje jejich propojení. Dále jsou analyzovány aktivity Kovárny VIVA během festivalu, především jejich obsahové části. Cílem práce je na základě této analýzy vypracovat doporučení zefektivnění prezentace Kovárny VIVA během následujících ročníků festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53968
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
húšť_2023_dp.pdf 2.723Mb PDF View/Open None
húšť_2023_op.pdf 987.2Kb PDF View/Open None
húšť_2023_vp.pdf 137.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account