Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Mikeska, Mikuláš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:13Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:13Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53923
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na tvorbu nástroje pro generování ostrovů v enginu Unity. Nejprve jsou představeny zástupci některých enginů, následně popis algoritmů, které jsou použity pro generování. Poté jedna z možností, jak vytvořit editor v okně Inspectoru. Výsledkem práce je nástroj umožňující uživatelům rychle a snadno vytvářet ostrovy pro jejich hry v enginu Unity. Popis postupu vytvoření tohoto nástroje je uveden v praktické části. Generování bude založeno na šumu a bude možné zobrazit části ostrovu jen okolo pozice hráče.
dc.format 71
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unity cs
dc.subject generování ostrovů cs
dc.subject šum cs
dc.subject zobrazení pouze viditelných částí cs
dc.subject Unity en
dc.subject island generation en
dc.subject noise en
dc.subject display only visible parts en
dc.title Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity
dc.title.alternative Creating Island Generation Tool in Unity Engine
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Král, Erik
dc.date.accepted 2023-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on creating a tool for generating islands in the Unity engine. First, representatives of some of the engines are introduced, followed by a description of the algorithms that are used for generation. Then one of the options to create an editor in the Inspector window. The result of the work is a tool that allows users to quickly and easily create islands for their games in the Unity engine. A description of the process of creating this tool is given in the practical section. The generation will be noise-based and will only display parts of the island around the player's position.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 64063
dc.date.submitted 2023-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
mikeska_2023_dp.pdf 2.246Mb PDF View/Open None
mikeska_2023_op.pdf 141.6Kb PDF View/Open None
mikeska_2023_vp.pdf 142.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account