Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Danko, Lukáš
dc.contributor.author Miklášová, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:11Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:11Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53893
dc.description.abstract Cílem této práce je uspořádání bazaru s oblečením na podporu udržitelné módy a analýza nakupování generace Z z Uherského Hradiště ve fast fashion řetězcích. V úvodu je přiblížen vývoj módy od 19. století až do dnešní doby. Dále je popsána udržitelnost, vysvětlena současná módní produkce a problémy fast fashion. Konec teoretické části se věnuje charakteristice generace Z a jejím specifikám. Praktická část se zabývá vývojem generace Z v Uherském Hradišti a analýzou dotazníkového šetření o nákupech z fast fashion řetězců generace Z z Uherského Hradiště. Součástí práce je návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy, který je doplněn o časovou, personální, rizikovou a nákladovou analýzu. Na konci praktické části se práce zabývá řešením, jak omezit nákupy z fast fashion.
dc.format 132 s. (231 976 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject móda cs
dc.subject pomalá móda cs
dc.subject rychlá móda cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject fashion en
dc.subject slow fashion en
dc.subject fast fashion en
dc.subject sustainability en
dc.subject generation Z en
dc.title Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
dc.title.alternative Organization Design of Thrift Market to Support Sustainable Fashion and Purchases from Fast Fashion Chains by Generation Z in Uherské Hradiště
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2023-06-09
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is the organization of thrift market to support sustainable fashion and the analysis of purchases from fast fashion chains by generation Z in Uherské Hradiště. Firstly, we look at the evolution of fashion since the 19th century to this day. Secondly, we specify the concept of sustainability, and we also analyse the contemporary fashion production and fast fashion issues. The conclusion to the theoretical part concerns the characterization of generation Z and its specifics. The practical part consists of the evolution of generation Z in Uherské Hradiště and the questionnaire survey analysis of the purchases from fast fashion chains by generation Z in Uherské Hradiště. A design of organization of thrift market to support sustainable fashion is a part of the thesis, along with the time, personnel, risk, and cost analysis. Finally, the end of the thesis reflects a solution on how to limit the fast fashion purchases.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65122
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
miklášová_2023_dp.pdf 9.506Mb PDF View/Open None
miklášová_2023_op.docx 47.83Kb Unknown View/Open None
miklášová_2023_vp.docx 49.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account