Jednotný vizuální styl firemní grafiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jednotný vizuální styl firemní grafiky

Show full item record

No preview available
Title: Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Author: Fojtková, Jana
Advisor: Sysala, Tomáš
Abstract: Cílem této bakalářské práce je upozornit na důležitost jednotné firemní grafiky a navrhnout ucelený koncept firemního designu. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis korporátní identity, je vysvětleno její rozdělení a to, jak se používá. Dále vysvětluje, jak přistupovat ke tvorbě firemního loga a k následné tvorbě grafického manuálu. Část práce se zaměřuje také na popis tvorby akcidenčních tiskovin, které může firma používat ke své prezentaci nebo propagaci. V praktické části práce je navrhnuto řešení, jak by ministerstva České republiky mohla docílit jednotného vizuálního stylu. Jsou zpracována dvě řešení, kdy v prvním řešení ministerstva používají sdílenou identitu a základ loga je pro všechna stejný a ve druhém řešení má každé ministerstvo logo své.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53649
Date: 2022-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fojtková_2023_dp.pdf 4.942Mb PDF View/Open None
fojtková_2023_op.pdf 219.5Kb PDF View/Open None
fojtková_2023_vp.pdf 139.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account