Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Helešic, Michal
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53602
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti, konkrétně se jedná o malou rodinnou vinotéku. Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní projekt zaměřený na marketingové komunikační aktivity, které přispějí ke zlepšení výsledků společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou představeny základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a situační analýzy. V analytické části je podnik představen a analyzován na základě získaných znalostí z části teoretické. Poslední částí diplomové práce je část projektová, kde je navržen konkrétní projekt na zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, který se opírá o deset akčních plánů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 101 s. (154 516 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject víno cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject wine en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Marketing Communication Project in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on a marketing communication project in a selected company, namely a small family wine shop. The main goal of the work is to propose a specific project focused on marketing communication activities that will contribute to the improvement of the company's results. The work is divided into three parts. In the theoretical part, basic concepts of marketing, marketing communication and situational analysis are introduced. In the analytical part, the company is presented and analyzed based on the knowledge gained from the theoretical part. The last part of the thesis is the project part, where a specific project is proposed to improve the current state of marketing communication in the selected company, which is based on ten action plans. The entire project is subjected to a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65096
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
helešic_2023_dp.pdf 3.484Mb PDF View/Open None
helešic_2023_op.docx 40.98Kb Unknown View/Open None
helešic_2023_vp.docx 47.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account