Projekt zvýšení spokojenosti pacientů očního oddělení v Pardubické nemocnici od a.s. Nemocnice Pardubického Kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti pacientů očního oddělení v Pardubické nemocnici od a.s. Nemocnice Pardubického Kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ishizaki, Takayuki
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53423
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zvýšení spokojenosti pacientů očního oddělení v Pardubické nemocnici. Cílem předkládaného projektu je navrhnout možnosti zvýšení spokojenosti u oftalmologických pacientů v Pardubické nemocnici. Teoretická část se zabývá spokojeností u oftalmologických pacientů, jakým způsobem spokojenost hodnotit, zpracovávat a zahrnout do dalších analýz. Dále je popsán pacient ve smyslu zákazníka ve zdravotnickém segmentu a marketingový mix. V empirické části jsou zjištěná data analyzována a v rámci návrhu zlepšení spokojenosti je zpracována nákladová, riziková a časová analýza.
dc.format 87 s. (89 882 znaků bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject časová analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject oční oddělení cs
dc.subject pacient cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject zákaznický servis cs
dc.subject cost analysis en
dc.subject customer service en
dc.subject ophthalmalogical department en
dc.subject patient en
dc.subject risk analysis en
dc.subject satisfaction en
dc.subject satisfaction en
dc.subject time analysis en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti pacientů očního oddělení v Pardubické nemocnici od a.s. Nemocnice Pardubického Kraje
dc.title.alternative Project to increase the patients satisfaction of the Ophthalmology Department at Pardubice Hospital from JSCo. Hospital of Pardubice Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on increasing the satisfaction of patients of the Ophtalmalogical Department in Pardubice Hospital. The aim of this project is to propose ways to increase satisfaction of ophthalmology patients in Pardubice Hospital. The theoretical part deals with the satisfaction of ophthalmic patients, how to assess, process and include in further analyses. Furthermore, the patient in the sense of a customer in the healthcare segment and the marketing mix are described. In the empirical part, the findings are analyzed and a cost, risk and time analysis is developed as part of a proposal to improve satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 64568
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
ishizaki_2023_dp.pdf 2.809Mb PDF View/Open None
ishizaki_2023_op.docx 49.20Kb Unknown View/Open None
ishizaki_2023_vp.docx 49.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account