Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco

Show full item record

No preview available
Title: Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Author: Benyahya, Ismail
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem bankovního marketingu je vždy vytvořit silné vazby se zákazníkem a zaujmout ho pro banku. Proto je nutné měnit komunikační kanály a prostředky mezi oběma stranami. Kpochopení zákazníka se navrhuje několik strategií. Mezi tyto strategie patří řízení vztahů se zákazníky (CRM). Tato strategie usiluje o minimalizaci vzdálenosti mezi zákazníkem a bankou a o vytvoření vazeb důvěry mezi nimi. Řízení vztahů se zákazníky využívá všech funkcí, které nabízí, se záměrem uspokojit zákazníky a vybudovat mezi nimi a bankou pevný vztah založený na důvěře a závazku. Tyto dva prvky představují nezbytné podmínky pro rozvoj loajality zákazníka. Cílem práce je zlepšit marketingové komunikační kanály vybrané banky v Maroku vypracováním projektu, který pomůže zvýšit účinnost její marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53362
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
benyahya_2023_dp.pdf 2.823Mb PDF View/Open None
benyahya_2023_op.docx 101.1Kb Unknown View/Open None
benyahya_2023_vp.docx 96.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account