Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu ve vybraném regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu ve vybraném regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Studená, Adéla
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53355
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na podporu cestovního ruchu s cílem zvýšení turistické atraktivity destinace pomocí nového produktu cestovního ruchu. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti cestovního ruchu a jeho specifické formy golfové turistiky. Dále je v této části vysvětlen produkt cestovního ruchu a analytické metody výzkumu. Pomocí zvolených analytických metod jako je Porterův model pěti sil, geografická analýza, řízený rozhovor a dotazníkové šetření, byl zjištěn potenciál golfové turistiky v obci Osová Bítýška, avšak bez dostatečného vybavení. Proto se projektová část zabývá vytvořením nového produktu, a to golfového areálu v obci. Vypracovaný projekt obsahuje popis areálu a využívaných služeb, technologické řešení, nákladovost a způsoby financování. Projekt je zakončen časovým harmonogramem a rizikovou analýzou.
dc.format 88 s. (21 609 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject produkt cestovního ruchu cs
dc.subject golfová turistika cs
dc.subject golfové hřiště cs
dc.subject tourism en
dc.subject tourism product en
dc.subject golf tourism en
dc.subject golf course en
dc.title Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu ve vybraném regionu
dc.title.alternative A Project to Create a New Tourism Product in a Selected Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozubíková, Ludmila
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the promotion of tourism with the aim of increasing the tourist attractiveness of a destination by using a new tourism product. The theoretical part is based on processing of literary knowledge of tourism and its specific form of golf tourism. Furthermore, the product of tourism and analytical research methods are explained there. By using the chosen analytical methods such as Porter's five forces model, geographical analysis, guided interview and questionnaire survey, there has been identified the potential of golf tourism, however, without sufficient facilities. Therefore, the project part deals with the creating of a new product, the golf resort in the village. The project includes a description of the facilities and used services, the technological solution, the costs and financing methods. The project is concluded with a time schedule and a risk analysis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání ve službách cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship in Tourism Services en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 65125
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
studená_2023_dp.pdf 3.580Mb PDF View/Open None
studená_2023_op.docx 47.96Kb Unknown View/Open None
studená_2023_vp.docx 47.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account