Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Horníková, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53350
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou strategického plánu, jež je i jejím cílem. V rámci teoretické části jsou zpracovány teoretická východiska týkající se tématu práce. Daná problematika byla řešena pomocí geografické analýzy, kvalitativního výzkumu v podobě strukturovaného rozhovoru, komunikačního mixu, analýzy současného stavu strategického plánování a SWOT analýzy. Zjištěné poznatky z analýz vedly k tvorbě vize, charakterizování cílového zákaznického segmentu a priorit pro sestavení strategického plánu. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 128 s. (252 193 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject destinace cs
dc.subject organizace destinačního managementu cs
dc.subject strategie cs
dc.subject strategický plán cs
dc.subject projekt cs
dc.subject destination en
dc.subject destination management organization en
dc.subject strategy en
dc.subject strategic plan en
dc.subject project en
dc.title Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s
dc.title.alternative The Project of Creating a Strategic Plan for the Development of the Destination Management Organization Kraj pod Javořicí, z.s
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slinták, Karel
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the creation of a strategic plan, which is also its goal. The theoretical part of the thesis deals with the theoretical background related to the topic of the thesis. The issue was addressed through geographical analysis, qualitative research in the form of structured interviews, communication mix, analysis of the current state of strategic planning and SWOT analysis. The findings from the analyses led to the development of a vision, characterization of the target customer segment and priorities for the development of a strategic plan. The project was then subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání ve službách cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship in Tourism Services en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 63827
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
horníková_2023_dp.pdf 3.386Mb PDF View/Open None
horníková_2023_op.docx 48.78Kb Unknown View/Open None
horníková_2023_vp.docx 46.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account