Vliv společenské odpovědnosti firem ve šperkařském průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv společenské odpovědnosti firem ve šperkařském průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šťastná, Markéta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53117
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem (CSR) v oblasti šperkařství a tím, jak může CSR spolu s dalšími faktory ovlivnit hodnotu značky a smýšlení spotřebitelů. V teoretické části je nejprve definován pojem CSR, vysvětleny základní pilíře a význam tohoto konceptu, poté následuje vhled do problematiky šperkařského průmyslu. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získána data, jež vedou k bližšímu pochopení vnímání aktivit CSR ve šperkařském průmyslu a následnému zodpovězení výzkumných otázek. Na základě těchto dat je následně v projektové části navrhnut komunikační model pro vybrané české klenotnictví.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject odpovědné podnikání cs
dc.subject šperkařský průmysl cs
dc.subject vnímání spotřebitele cs
dc.subject social responsibility en
dc.subject responsible business en
dc.subject jewellery industry en
dc.subject consumer perception en
dc.title Vliv společenské odpovědnosti firem ve šperkařském průmyslu
dc.title.alternative The Impact of Corporate Social Responsibility in the Jewellery Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the topic of Corporate Social Responsibility (CSR) in the jewellery industry and how CSR, along with other factors, can influence brand equity and consumer sentiment. The theoretical part first defines the concept of CSR, explains the basic pillars and importance of the concept, followed by an insight into the jewellery industry. In the practical part, qualitative and quantitative research is used to obtain data that lead to a closer understanding of the perception of CSR activities in the jewellery industry and subsequently answer the research questions. Based on this data, a communication model for a selected Czech jewellery industry is subsequently proposed in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65530
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
šťastná_2023_dp.pdf 2.690Mb PDF View/Open None
šťastná_2023_op.pdf 156.1Kb PDF View/Open None
šťastná_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account