Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Pifková, Petra
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53115
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla, který je zaměřen právě na mladé jsou tyto otázky analyzovány, z čehož jsou následně zformulovány pro Národní divadlo moravskoslezské doporučení k upevnění značky u mladého diváka.
dc.format 92 s. (124944 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketing cs
dc.subject kultura cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject divák cs
dc.subject Národní divadlo moravskoslezské cs
dc.subject theatre en
dc.subject marketing en
dc.subject culture en
dc.subject marketing communication en
dc.subject audience en
dc.subject National Moravian-Silesian Theatre en
dc.title Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
dc.title.alternative Strengthening the Position of the Moravian-Silesian National Theater Brand Towards the Young Audience
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of marketing communication of a cultural organization, specifically the theatre. The theoretical part focuses on the concepts that describe the theatre as a whole and then describes the basics of marketing in the theatre sphere and the marketing mix of the theatre in general. The practical part introduces the National Moravian-Silesian Theatre and its audience. It also describes the marketing mix of the theatre, which is aimed specifically at the young, these issues are analysed, from which recommendations are then formulated for the National Moravian-Silesian Theatre to strengthen the brand with young audiences.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65527
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
pifková_2023_dp.pdf 3.688Mb PDF View/Open None
pifková_2023_op.jpg 1.721Mb JPEG image View/Open None
pifková_2023_vp.doc 102Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account