Optimalizace vybraných webových stránek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Jíša, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53106
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje optimalizaci webu www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz. První polovina teoretické části se věnuje vymezení a vysvětlení pojmů z oblasti digitálního marketingu a e-commerce. Druhá polovina se poté zabývá optimalizací webů pro vyhledávače a nástroji pro tuto činnost využívanými. V praktické části práce je zpracováno uživatelské testování a analýzy sekundárních dat z rozdílných marketingových nástrojů, které poskytují podklady pro zodpovězení výzkumných otázek. Na základě dat získaných z testování a provedených analýz jsou v projektové části diplomové práce aplikovány zjištěné poznatky, vytvořeny návrhy pro přepracování struktury e-shopu a definovány kroky potřebné pro optimalizaci webu pro vyhledávače. |
|
dc.format |
90 s. (103 458 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
analýza webu
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
web analysis
|
en |
dc.subject |
user testing
|
en |
dc.title |
Optimalizace vybraných webových stránek |
|
dc.title.alternative |
Optimization of Selected Website |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the optimization of the www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz website. The first half of the theoretical part is devoted to the definition and explanation of concepts from the field of digital marketing and e-commerce. The second half is then devoted to search engine optimization and tools used for this activity. In the practical part of the thesis, user testing and analysis of secondary data from different marketing tools is elaborated to provide the basis for answering the research questions. Based on the data obtained from the testing and analyses, the project part of the thesis applies the findings, develops suggestions for redesigning the e-shop structure and defines the steps needed to optimize the website for search engines. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65517
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account