Optimalizace vybraných webových stránek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace vybraných webových stránek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Jíša, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53106
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje optimalizaci webu www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz. První polovina teoretické části se věnuje vymezení a vysvětlení pojmů z oblasti digitálního marketingu a e-commerce. Druhá polovina se poté zabývá optimalizací webů pro vyhledávače a nástroji pro tuto činnost využívanými. V praktické části práce je zpracováno uživatelské testování a analýzy sekundárních dat z rozdílných marketingových nástrojů, které poskytují podklady pro zodpovězení výzkumných otázek. Na základě dat získaných z testování a provedených analýz jsou v projektové části diplomové práce aplikovány zjištěné poznatky, vytvořeny návrhy pro přepracování struktury e-shopu a definovány kroky potřebné pro optimalizaci webu pro vyhledávače.
dc.format 90 s. (103 458 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject SEO cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject analýza webu cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject SEO en
dc.subject e-shop en
dc.subject web analysis en
dc.subject user testing en
dc.title Optimalizace vybraných webových stránek
dc.title.alternative Optimization of Selected Website
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the optimization of the www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz website. The first half of the theoretical part is devoted to the definition and explanation of concepts from the field of digital marketing and e-commerce. The second half is then devoted to search engine optimization and tools used for this activity. In the practical part of the thesis, user testing and analysis of secondary data from different marketing tools is elaborated to provide the basis for answering the research questions. Based on the data obtained from the testing and analyses, the project part of the thesis applies the findings, develops suggestions for redesigning the e-shop structure and defines the steps needed to optimize the website for search engines.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65517
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
jíša_2023_dp.pdf 2.782Mb PDF View/Open None
jíša_2023_op.doc 128.5Kb Unknown View/Open None
jíša_2023_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account