Vstup nové značky na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup nové značky na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Tomková, Sára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53094
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na český trh. Teoretická část je věnována literární rešerši, která zahrnuje zkoumání a definování pojmů spjatých s tímto tématem. Věnuje se oblastím jako je značka, brand building, strategické analýzy a marketingový výzkum. Praktická část je započata krátkým představením firmy a následně obsahuje tři na sebe navazující části. První je realizovaná formou hloubkového rozhovoru se zakladateli firmy, dále je provedena SWOT analýza, PESTE analýza a také Porterova analýza pěti sil. Projektová část je ukončena dotazníkovým šetřením a následným shrnutím získaných poznatků. Provedené kroky byly koncipovány tak, aby ze zjištěných informací mohla čerpat projektová část zaměřená na definování komunikační strategie značky.
dc.format 85 s. (138 598)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject brand building cs
dc.subject strategické analýzy cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject strategic analysis en
dc.subject competition en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication strategy en
dc.title Vstup nové značky na český trh
dc.title.alternative Entry of a New Brand on the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the entry of a new brand on the Czech market. The theoretical part is devoted to a literature search, which includes researching and defining concepts related to this topic. It deals with areas such as brand, brand building, strategic analysis and marketing research. The practical part starts with a short introduction of the company and then contains three interrelated parts. The first is conducted in the form of an in-depth interview with the founders of the company, followed by a SWOT analysis, a PESTE analysis and also a Porter's five forces analysis. The project part is concluded with a questionnaire survey and a subsequent summary of the findings. The steps taken were designed so that the project part aimed at defining a brand communication strategy could draw on the information found.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65597
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
tomková_2023_dp.pdf 1.709Mb PDF View/Open None
tomková_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
tomková_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account