Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Zouad, Illias
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:31Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:31Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53092
dc.description.abstract Protože dochází k rostoucí oblibě online nakupovaní po celém světě, tato diplomová práce zkoumá potenciál online nákupu potravin v Maroku. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh webové aplikace pro nákup potravin, která je zejména vhodná pro uspokojení požadavků a očekávání marockých zákazníků, s důrazem na supermarkety Carrefour jako subjekt projektu. Práce bude rozdělena do tří hlavních částí. Teoretické části, která zkoumá postoj zákazníků k nákupu potravin a elektronickému obchodování v Maroku. Výzkumné části, která zahrnuje průzkum provedený k otestování chování marockých zákazníků při nákupu potravin a v elektronickém obchodování, přičemž výsledky budou použity ve třetí část práce, kde bude diskutován návrh a vývoj aplikace. Projekt bude zahrnovat také testovací průzkum, který hodnotí uživatelskou zkušenost a shodu aplikace s cíli práce. Celkově tato studie přispívá k porozumění nakupovaní online a chování zákazníků v Maroku a poskytuje praktické řešení pro online odvětví nákupu potravin v zemi.
dc.format 105p. (163 786 characters)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online nákup potravin cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject uživatelská zkušenost cs
dc.subject uživatelské rozhraní cs
dc.subject Online grocery shopping en
dc.subject e-commerce en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject user experience en
dc.subject user interface en
dc.title Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
dc.title.alternative Proposal of an Online Grocery Shopping Application for the Moroccan Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated Given the growing popularity of e-commerce worldwide, this diploma thesis investigates the potential of the online grocery shopping industry in Morocco. The thesis main goal is to propose a web application design for grocery shopping that is especially suited to satisfy Moroccan customers' demands and expectations, with a focus on Carrefour supermarkets as subject of the project. The thesis will be organized in three main parts, theoretical part that explores customers attitudes regarding grocery shopping and e-commerce in Morocco. Research part that involves a survey performed to examine the grocery shopping and e-commerce behaviours of Moroccan customers, with the results informing the third part of the thesis where design and development of the proposed application will be discussed. The project will include a testing survey as well that assesses user experience and the application's conformity to the thesis's objectives. Overall, this study contributes to the understanding of e-commerce and customer behavior in Morocco and provides a practical solution for the country's online grocery sector.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-program Marketing Communication en
dc.identifier.stag 65832
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
zouad_2023_dp.pdf 2.583Mb PDF View/Open None
zouad_2023_op.pdf 150.9Kb PDF View/Open None
zouad_2023_vp.pdf 158.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account