Marketingová kampaň portálu Terap.io

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová kampaň portálu Terap.io

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Michálková, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53040
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu online marketingové kampaně pro platformu Terap.io, která poskytuje službu online terapie. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část popisuje službu online terapie a marketingové nástroje, které jsou využity v návrhu kampaně, především influencer marketing. Praktická část zobrazuje výsledky provedeného dotazníkového šetření ohledně aktivity respondentů na sociálních sítích a postoje k online terapii. Dále obsahuje situační analýzy současné komunikace platformy Terap.io. Na základě výsledků z těchto výzkumů byl v poslední částí práce vytvořen návrh marketingové kampaně.
dc.format 99 s. (137 661 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject Marketingová kampaň cs
dc.subject Online terapie cs
dc.subject Influencer marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Digital marketing en
dc.subject Marketing campaign en
dc.subject Online therapy en
dc.subject Influencer marketing en
dc.title Marketingová kampaň portálu Terap.io
dc.title.alternative Marketing Campaign for Terap.io
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Džupina, Milan
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the proposal of an online marketing campaign for the Terap.io platform, which provides online therapy. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the online therapy service and the marketing tools that are used in the campaign design, mainly influencer marketing. The practical part shows the results of a questionnaire survey conducted regarding the respondents' social media activity and attitudes towards online therapy. It also includes situational analyses of the Terap.io communication platform. Based on the results from these surveys, the last part of the thesis developed a marketing campaign proposal.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65629
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
michálková_2023_dp.pdf 26.96Mb PDF View/Open None
michálková_2023_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
michálková_2023_vp.doc 118Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account