Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Author: Zídková, Radka
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy univerzity. Součástí praktické části je také Best Practice analýza a dotazníkové šetření zaměřené na získání informací o vnímání profilů divadel na sociálních sítích studenty Masarykovy univerzity. Poznatky z praktické části jsou poté využity v projektové části při návrhu publikačního plánu pro sociální sítě Facebook a Instagram Filosofického divadla a návrhu jejich webových stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53030
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zídková_2023_dp.pdf 4.413Mb PDF View/Open None
zídková_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
zídková_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account