Optimalizace digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Procházka, Daniel
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53024
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá optimalizací digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání a zjištěním stávajícího stavu hlasového vyhledávání na českém trhu. Teoretická část práce je zaměřena na definici digitálního prostředí a vysvětlení pojmů z oblastí optimalizace pro vyhledávače, webových vyhledávačů a hlasového vyhledávání. Praktická část je zaměřená na získání dat o používání a možné budoucnosti hlasového vyhledávání včetně potenciálu optimalizace jednotlivých druhů digitálního obsahu. Majoritní částí praktické práce je také zaměřena na složení struktury a nejlepších taktik optimalizace webu pro hlasové vyhledávání. Po interpretaci a porovnání získaných dat je navržen publikační plán odborných článků k představení problematiky hlasového vyhledávání včetně struktury vzdělávací prezentace.
dc.format 108 s. (175 446 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hlasové vyhledávání cs
dc.subject optimalizace pro hlasové vyhledávání cs
dc.subject seo cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject klíčová slova cs
dc.subject long-tailová klíčová slova cs
dc.subject voice search en
dc.subject voice search optimization en
dc.subject seo en
dc.subject search engine optimization en
dc.subject keywords en
dc.subject long-tail keywords en
dc.title Optimalizace digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání
dc.title.alternative Digital Content Optimization for Voice Search
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the optimization of digital content for voice search and the current state of voice search on the Czech market. The theoretical part of the thesis is oriented on the definition of the digital environment and explanation of concepts from the areas of search engine optimization, web search engines and voice search. The practical part is aimed at obtaining data on the use and possible future of voice search, including the potential for optimising different types of digital content. The majority of the practical work is also focused on the composition of the structure and best tactics for optimizing a website for voice search. After interpreting and comparing the collected data, a publication plan of articles is proposed to introduce the voice search topic, including the structure of an educational presentation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65591
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
procházka_2023_dp.pdf 1.676Mb PDF View/Open None
procházka_2023_op.doc 126Kb Unknown View/Open None
procházka_2023_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account