Branding nové značky golfového oblečení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Branding nové značky golfového oblečení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Hujo, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53012
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na branding nové značky golfového oblečení a zjišťuje preference amatérských golfistů v České republice při výběru oblečení. Práce obsahuje teoretickou část, praktickou část a projektovou část. V teoretické části jsou popsány pojmy značka, hodnota značky, budování značky a prezentována metodologie práce. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a dotazování respondentů na téma golfového oblečení v kvantitativním i kvalitativním šetření. Výsledky byly v rámci projektové části využity k návrhu brandingové strategie pro novou značku golfového oblečení.
dc.format 110 s. (166 000 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Branding cs
dc.subject golfové oblečení cs
dc.subject golfová značka cs
dc.subject značka cs
dc.subject brandy cs
dc.subject strategie brandingu cs
dc.subject značka golfového oblečení cs
dc.subject Branding en
dc.subject golf apparel en
dc.subject golf brand en
dc.subject brand en
dc.subject brandy en
dc.subject branding strategies en
dc.subject golf apparel brand en
dc.title Branding nové značky golfového oblečení
dc.title.alternative Branding of a New Golf Apparel Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the branding of a new golf apparel brand and investigates the preferences of amateur golfers in the Czech Republic when selecting apparel. The thesis includes a theoretical part, a practical part and a project part. The theoretical part describes the concepts of brand, brand value, brand building and presents the methodology of the thesis. The practical part includes the analysis of secondary data and interviewing respondents on the topic of golf clothing in a quantitative and qualitative survey. The results were used in the project part to design a branding strategy for a new golf clothing brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65568
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
hujo_2023_dp.pdf 2.285Mb PDF View/Open None
hujo_2023_op.doc 122.5Kb Unknown View/Open None
hujo_2023_vp.doc 97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account