Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz |
Author: |
Hanke, Alice
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá uživatelským testováním kategorické stránky sluchátek e-shopu datart.cz. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který definuje základní pojmy a přibližuje čtenáři pohled na spotřebitele a vlivy, které jej ovlivňují a nákupní rozhodovací proces. Práce dále přibližuje problematiku e-commerce a segmentu sluchátek na českém trhu. Problematiku uzavírá představení UX a UI v e-commerce prostředí. Následující metodická část popisuje realizovaný výzkum. Hlavním cílem práce je zjistit, zda je stránka dostatečně optimalizována, aby co nejlépe vyhovovala preferencím zákazníků při výběru nových sluchátek a následně navrhnout konkrétní zlepšení, která by mohla přispět k lepšímu user experience. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53010
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account