Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Sládková, Stefanie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52920
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá firemní kulturou ve startupech a jejím nastavením z hlediska atraktivnosti pro mladé potenciální zaměstnance. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmu firemní kultury, její prvky, budování, také na definici pojmu startup a startupové prostředí v České republice. V rámci projektové části autorka navrhne optimální nastavení firemní kultury pro začínající startup, který podloží kvalitativním a kvantitativním šetřením popsaným v praktické části.
dc.format 88 s. (142 532 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject organizační kultura cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject prvky firemní kultury cs
dc.subject startup cs
dc.subject firemní hodnoty cs
dc.subject normy chování cs
dc.subject artefakty cs
dc.subject organizational culture en
dc.subject company culture en
dc.subject elements of company culture en
dc.subject startup en
dc.subject company values en
dc.subject norms en
dc.subject artifacts en
dc.title Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu
dc.title.alternative Setting a Company Culture in a Newly Established Startup
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with company culture in startups and how to set it up to be attractive to potential young employees. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the concept of company culture, its elements, building, also on the definition of the term startup and startup environment in the Czech Republic. In the project part, the author proposes an optimal setup of company culture for a startup, which is supported by the qualitative and quantitative research described in the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65635
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
sládková_2023_dp.pdf 1.637Mb PDF View/Open None
sládková_2023_op.doc 111Kb Unknown View/Open None
sládková_2023_vp.pdf 145.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account