Dopad a význam provozu rádia na budování komunity v regionálních městech ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Synovec, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:23Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52914
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá ukotvením definice rádia, komunitního rádia a toho, jak může toto médium sloužit jako nástroj pro budování komunity lokálního, národního či mezinárodního charakte-ru. Teoretická část práce má za cíl tyto pojmy definovat a rozvést je z manažerského, drama-turgického, komunitního a marketingového hlediska. Praktická část se zabývá získáním vhle-du do již fungujících komunitních projektů nacházejících se v různých fázích jejich projekto-vého řízení, které využívají rádio jako platformu. Tento vhled pak doplňuje výsledky výzku-mu preferencí publika uměleckého projektu autora. Tyto data jsou pak aplikovaná k zodpo-vězení otázek správného řízení takového komunitního projektu a jeho formě, která jsou dále využita i v projektové části práce, kde autor navrhl model vlastního komunitního rádia, který může být použit jako předloha pro další možné zakladatele a provozovatele komunitních rádií a médií. |
|
dc.format |
87 s. (150 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rádio
|
cs |
dc.subject |
komunitní platforma
|
cs |
dc.subject |
komunita
|
cs |
dc.subject |
budování komunity
|
cs |
dc.subject |
tradiční média
|
cs |
dc.subject |
Radio
|
en |
dc.subject |
Community Platform
|
en |
dc.subject |
Community
|
en |
dc.subject |
Community Building
|
en |
dc.subject |
Traditional Media
|
en |
dc.title |
Dopad a význam provozu rádia na budování komunity v regionálních městech ČR |
|
dc.title.alternative |
The Impact and Significance of a Radio Station on Community Building in County Seats of Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topics which this thesis is dealing with are definiton of a radio and a community radio and in which ways this media form can be a tool of community building in local, na-tional and international scale. The tasks of the theoretical part are to expand these concepts in terms of management, dramaturgy, community and marketing. The tasks of practical part are to gain an insight to active community projects which are in different phases of project man-agement and which are using radio as their platform. This part also adds a research of prefer-ences of the author's art collective audience. This data is then used to answer questions about adequate approach to management of a such community project and about its forms. This data is then also used in project part where the author designed a model of his own commu-nity radio. This thesis can be a guideline to fellow and other founders and operators of com-munity radios and platforms. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65898
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account