[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií
Author: Prstková, Eva
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se zabývá se zabývá propagací uměleckého díla prostřednictvím sociálních médií. Cílem práce je zjistit, zda jsou konzumenti výtvarného umění spokojeni s tvorbou, která je jim umělci předkládána a také zda umělci berou ohled na potřeby jejich publika. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, reklamy, marketingu a umění. Dále se práce soustředí na druhy sociálních médií a v neposlední řadě je zvoleno nejvhodnější médium pro propagaci uměleckého díla prostřednictvím sociálních sítí. V praktické části jsou popsány postupy při vyhodnocování dotazníkového šetření a závěrem jsou vyvozeny možná doporučení pro umělce, kteří jsou aktivní na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52855
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
prstková_2023_dp.pdf 898.2Kb PDF View/Open None
prstková_2023_op.jpg 1.886Mb JPEG image View/Open None
prstková_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account