Komunikační strategie vznikající značky šperků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vznikající značky šperků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Navrátilová, Barbora
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52844
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie vznikající značky ručně vyrobených šperků. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem v oblasti small business a komunikačním mixem v digitálním prostředí. Současně poskytuje náhled do světa značek ručně vyráběných výrobků, zabývá se nákupním chováním a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vznikající značky šperků, jejím produktům a současné komunikaci. Vyhodnocuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, analýzu konkurence a analýzu SWOT.
dc.format 76 s. (98 743)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject značka cs
dc.subject small business cs
dc.subject ruční práce cs
dc.subject šperky cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject brand en
dc.subject small business en
dc.subject handmade en
dc.subject jewelry en
dc.title Komunikační strategie vznikající značky šperků
dc.title.alternative Communication Strategy of an Emerging Jewellery Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines the communication strategy of an emerging brand of handmade jewellery. The theoretical part defines concepts related to the marketing mix in small business and the communication mix in the digital environment. At the same time, it provides insights into the world of handmade jewellery brands, deals with buying behavior and marketing research. The practical part then introduces an emerging jewellery brand, its products and current communication. The conclusion evaluates the quantitative research in the form of questionnaire survey, competitor analysis and SWOT analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65789
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
navrátilová_2023_dp.pdf 2.751Mb PDF View/Open None
navrátilová_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
navrátilová_2023_vp.doc 158.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account