Postoj LGBT+ komunity k rainbow washingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj LGBT+ komunity k rainbow washingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kos, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52837
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice rainbow washingu, který se pojí s podporou LGBT+ komunity ze strany komerčních značek. Cílem práce je zanalyzovat, jaký má k němu postoj LGBT+ komunita a na základě zjištěných poznatků navrhnout uplatnitelná doporučení pro komerční značky, jak k podpoře přistupovat a jakým způsobem ji komunikovat. V teoretické části jsou představeny pojmy pojící se touto problematikou, jako je rainbow washing, LGBT+, duhový marketing a komunikační mix. Praktická část bakalářské práce je pojata jako analýza a interpretace provedeného kvantitativního výzkumu. Závěr pak tvoří shrnutí výsledků a konkrétní doporučení pro komerční značky, jakým způsobem k podpoře LGBT+ komunity přistupovat, zda se do ní vůbec pouštět a jak nastavit svoji komunikační strategii.
dc.format 74 s. (88 086 znaků vč. mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject LGBT+ cs
dc.subject komerční značka cs
dc.subject rainbow washing cs
dc.subject duhový marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora neheterosexuální menšiny cs
dc.subject LGBT+ en
dc.subject commercial brand en
dc.subject rainbow washing en
dc.subject rainbow marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject non-heterosexual minority support en
dc.title Postoj LGBT+ komunity k rainbow washingu
dc.title.alternative Attitude of the LGBT+ Community Towards Rainbow Washing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of rainbow washing, which is associated with commercial brands' support of the LGBT+ community. The aim of the thesis is to analyse the attitudes of the LGBT+ community towards it and, based on the findings, to propose appliable recommendations for commercial brands on how to approach and communicate their support. The theoretical part introduces concepts related to this issue, such as rainbow washing, LGBT+, rainbow marketing, and communication mix. The practical part of the bachelor thesis is an analysis and interpretation of the conducted quantitative research. It concludes with a summary of the results and specific recommendations for commercial brands on how to approach the support of the LGBT+ community, whether to engage in it at all, and how to set their communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65777
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kos_2023_dp.pdf 4.034Mb PDF View/Open None
kos_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
kos_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account