dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kos, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52837
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o problematice rainbow washingu, který se pojí s podporou LGBT+ komunity ze strany komerčních značek. Cílem práce je zanalyzovat, jaký má k němu postoj LGBT+ komunita a na základě zjištěných poznatků navrhnout uplatnitelná doporučení pro komerční značky, jak k podpoře přistupovat a jakým způsobem ji komunikovat. V teoretické části jsou představeny pojmy pojící se touto problematikou, jako je rainbow washing, LGBT+, duhový marketing a komunikační mix. Praktická část bakalářské práce je pojata jako analýza a interpretace provedeného kvantitativního výzkumu. Závěr pak tvoří shrnutí výsledků a konkrétní doporučení pro komerční značky, jakým způsobem k podpoře LGBT+ komunity přistupovat, zda se do ní vůbec pouštět a jak nastavit svoji komunikační strategii. |
|
dc.format |
74 s. (88 086 znaků vč. mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
LGBT+
|
cs |
dc.subject |
komerční značka
|
cs |
dc.subject |
rainbow washing
|
cs |
dc.subject |
duhový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora neheterosexuální menšiny
|
cs |
dc.subject |
LGBT+
|
en |
dc.subject |
commercial brand
|
en |
dc.subject |
rainbow washing
|
en |
dc.subject |
rainbow marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
non-heterosexual minority support
|
en |
dc.title |
Postoj LGBT+ komunity k rainbow washingu |
|
dc.title.alternative |
Attitude of the LGBT+ Community Towards Rainbow Washing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of rainbow washing, which is associated with commercial brands' support of the LGBT+ community. The aim of the thesis is to analyse the attitudes of the LGBT+ community towards it and, based on the findings, to propose appliable recommendations for commercial brands on how to approach and communicate their support. The theoretical part introduces concepts related to this issue, such as rainbow washing, LGBT+, rainbow marketing, and communication mix. The practical part of the bachelor thesis is an analysis and interpretation of the conducted quantitative research. It concludes with a summary of the results and specific recommendations for commercial brands on how to approach the support of the LGBT+ community, whether to engage in it at all, and how to set their communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65777
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|