Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky |
Author: |
Benčík, Jan
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá otázkou morálky v influencer marketingu na sociálních sítích, téma je postupně zúženo na Instagram. Hlavním předmětem zkoumání je placená propagace na Instagramu a její označování. Pomocí metody kvantitativního dotazníku se práce snaží nalézt či vyvrátit souvislosti mezi postojem k placené propagaci a jednotlivými skupinami lidí, vytvořenými například na základě demografických údajů. Práce taktéž pojednává o vlivu influencer marketingu na nákupní chování zákazníků a na děti, závislosti na sociálních sítích a právních aspektech v influencer marketingu na Instagramu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52815
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account