Digitální transformace a její vliv na výkonnost společností kreativních průmyslů ve Vietnamu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální transformace a její vliv na výkonnost společností kreativních průmyslů ve Vietnamu

Show simple item record

dc.contributor.author Tran Van Hai, Trieu
dc.date.accessioned 2022-11-21T13:37:43Z
dc.date.available 2022-11-21T13:37:43Z
dc.date.issued 2010-07-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.isbn 978-80-7678-117-7 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52371
dc.description.abstract Digitální transformace se v poslední době stala celosvětově populárním pojmem spolu s rozvojem špičkových technologií podle trendu Průmyslu 4.0. Přinesla kreativitu a inovace pro růst v různých průmyslových odvětvích. Zejména technologické inovace založené na digitálních platformách jsou zásadní pro to, aby kreativní společnosti mohly konkurovat na trhu. Je evidentní, že kreativní průmysl je termín používaný pro oblasti, kde je tvorba, produkce a distribuce výrobků a služby závislá na vstupech kreativního a intelektuálního kapitálu (UNCTAD, 2008). Kreativní průmysly jsou průkopníky a pomáhají propagovat značky a využívat trhy pro jiná odvětví. Zaměřují se na kritické oblasti s vysokou konkurenceschopností a dynamikou a posouvají směr diverzifikace a propojování multidisciplinárně; v důsledku toho existuje mnoho příležitostí k rozšíření kreativních odvětví na základě vzájemné spolupráce. Kromě toho kreativní průmysly významně přispívají k růstu HDP a ovlivňují další makroekonomické ukazatele, včetně zaměstnanosti, úrokových sazeb a souvisejících sociálních programů (Martinaityt? & Kregždait?, 2015).
dc.format 42 cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální transformace cs
dc.subject rámec TOE cs
dc.subject kreativní průmysly cs
dc.subject kreativní společnost cs
dc.subject průmysl 4.0 cs
dc.subject Digital transformation en
dc.subject TOE framework en
dc.subject Creative Industries en
dc.subject Creative Company en
dc.subject Industry 4.0 en
dc.title Digitální transformace a její vliv na výkonnost společností kreativních průmyslů ve Vietnamu
dc.title.alternative Digital Transformation and Its Influence on Performance of Creative Industry Companies: The case of Vietnam
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Chromjaková, Felicita
dc.contributor.referee Madzík, Peter
dc.date.accepted 2022-11-02
dc.description.abstract-translated Digital transformation has recently become a popular concept globally, along with the development of high technologies following the trend of Industry 4.0. It has brought much creativity and innovation for growth in different industries. Especially technology innovation based on digital platforms is vital for creative companies to compete in the market. Creative industries are the term used for fields where goods and services depend on periods of creation, production, and distribution originating from the input of creative and intellectual capital (UNCTAD, 2008). Creative industries are now pioneering and helping to promote brands and exploit markets for other industries. They focus on critical fields with high competitiveness and dynamics and advance the direction of diversifying and linking multidisciplinary; as a result, there are many opportunities to expand creative industries based on inbound and outbound cooperation. Furthermore, creative industries contribute significantly to GDP growth and influence other macroeconomic indicators, including employment, interest rates, and associated social programs (Martinaityt? & Kregždait?, 2015).
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 63038
dc.date.submitted 2022-08-31


Files in this item

Files Size Format View Description
Van_Hai_Trieu_T ... al_Thesis_Summary_2022.pdf 2.119Mb PDF View/Open
tran van hai_2022_dp.pdf 1.406Mb PDF View/Open None
tran van hai_2022_op.pdf 827.1Kb PDF View/Open None
tran van hai_2022_vp.pdf 1015.Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account