Retence zákazníků v supermarketech - poznatky z maloobchodního trhu ve Vietnamu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Retence zákazníků v supermarketech - poznatky z maloobchodního trhu ve Vietnamu

Show simple item record

dc.contributor.author Nguyen, Thi Ngoc Diep
dc.date.accessioned 2022-11-21T13:37:43Z
dc.date.available 2022-11-21T13:37:43Z
dc.date.issued 2010-07-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.isbn 978-80-7678-122-1 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52369
dc.description.abstract Ve světě, kde technologická revoluce a pandemie COVID-19 přinášejí obrovské příležitosti i výzvy, je pro maloobchodníky udržení zákazníků důležitější než kdykoli předtím. Zatímco marketing a reklama jsou v těžké době omezené, maloobchodní operace se stávají záchranou a dominancí s rostoucími tržbami obnovenými v roce 2021 díky potravinám a nezbytnému obchodu. V současné době mnoho výzkumníků a reportérů dokládá, že nákupní chování se změnilo z offline na online, a kombinaci online a offline pro spotřebu potravin a nezbytného zboží, díky snadnému přístupu k internetu a vlastnictví mobilních zařízení, což je stimulovalo k nakupování v moderních maloobchodních kanálech více než kdy jindy. Vlivu provozu prodejen na změny nákupního chování v maloobchodě však byla v posledních letech věnována minimální pozornost. Zejména přínos provozu prodejen k přínosům pro zákazníky a k udržení zákazníků je nakupujícím často méně známý, a management jej jen stěží přesně a adekvátně měří. Navíc se zdá, že psychologický vliv na udržení zákazníků v supermarketech není v existujících studiích důkladně diskutován.
dc.format 46 cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject faktory související se zbožím cs
dc.subject vnímaný přínos cs
dc.subject psychologické vlastnictví cs
dc.subject faktory související se službami cs
dc.subject provoz prodejen cs
dc.subject supermarkety cs
dc.subject Merchandise-related factors en
dc.subject Perceived benefit en
dc.subject Psychological ownership en
dc.subject Service-related factors en
dc.subject Store operations en
dc.subject Supermarkets en
dc.title Retence zákazníků v supermarketech - poznatky z maloobchodního trhu ve Vietnamu
dc.title.alternative Customer Retention in Supermarkets -
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Cagáňová, Dagmar
dc.contributor.referee Klapalová, Alena
dc.date.accepted 2022-11-04
dc.description.abstract-translated In a world with enormous opportunities and challenges from the technology revolution and the lingering COVID-19 pandemic, customer retention is more important than ever for retailers. While marketing and advertising are limited in the tough time, retail operations become the salvage and dominance with the increasing sales recovered in 2021 thanks to food and essential business. Currently, many researchers and reporters demonstrate that shopping behaviour has changed from offline to online and a combination of online and offline for the consumption of food and essential goods due to the ease of access to the Internet and the ownership of mobile devices, which has stimulated them to shop in modern retail channels more than ever. However, in recent years, minimal attention has been paid to the effects of store operations on changes in shopping behaviour in retail. In particular, the contribution of store operations to customer benefits and customer retention is often less known by shoppers and is hardly measured accurately and adequately by management. Furthermore, the psychological effect on customer retention in supermarkets does not seem to be thoroughly discussed in existing studies.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 63043
dc.date.submitted 2022-08-31


Files in this item

Files Size Format View Description
Nguyen_Thi_Ngoc ... al_Thesis_Summary_2022.pdf 2.054Mb PDF View/Open
nguyen_2022_dp.pdf 1.980Mb PDF View/Open None
nguyen_2022_op.pdf 649.6Kb PDF View/Open None
nguyen_2022_vp.pdf 715.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account