Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Rozehnalová, Šárka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:04Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:04Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51991
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky. Konkrétně na vytvoření sociálních sítí pro propagaci. Na základě teoretických poznatků a výstupu analýz o současném stavu marketingové komunikace vybrané koučky je vytvořena SWOT analýza, která slouží jako podklad pro vytvoření projektu. V práci je návrh sociálních sítí, nákladová, časová a riziková analýza.
dc.format 111
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky
dc.title.alternative A Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication of a Selected Coach
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2022-06-21
dc.description.abstract-translated The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of a selected coach. The creation of social networks for promotion. Based on theoretical knowledge and the output of analyses of the current state of marketing communication of the selected coach, a SWOT analysis is created, which serves as a basis for creating a project. The work contains the design of social networks, cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61795
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
rozehnalová_2022_dp.pdf 3.779Mb PDF View/Open None
rozehnalová_2022_op.docx 48.64Kb Unknown View/Open None
rozehnalová_2022_vp.docx 41.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account