Marketingový plán firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy
Author: Dadakdeniz Rychetská, Tereza
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovým plánováním pro malé firmy. Klade si za cíl pomoci malé firmě poskytující internet v Nymburce a okolí a sestavit pro ni vhodný marketingový plán. Teoretická část se mimo jiné zabývá marketingem v prostředí malých firem, marketingovým plánováním a marketingovou strategií. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumu, jehož nástrojem je online dotazník distribuovaný mezi bývalé, potenciální a momentální zákazníky firmy. Dále je součástí SWOT analýza, která byla sestavena na základě rozhovorů s majitelem analyzované firmy. V projektové části je na základě všech zjištěných informací sestavený marketingový plán pro analyzovanou firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51866
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 61056


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dadakdeniz rychetská_2022_dp.pdf 1.542Mb PDF View/Open None
dadakdeniz rychetská_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
dadakdeniz rychetská_2022_vp.pdf 49.40Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account