Využití apelu strachu v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití apelu strachu v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Bartoňková, Jana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51716
dc.description.abstract Diplomová práce se bude zabývat využíváním apelu strachu v reklamních kampaních, které spojuje stejné téma a to koronavirus. První část práce se bude zabývat teoretickým seznámením čtenáře s hlavními prvky problematiky. Budou zde představeny souvislosti využívání strachu v reklamě se sociální reklamou a využívání emocí v reklamních kampaních. V praktické části budou zkoumány tři vybrané kampaně, které využívají jako apel strach a upozorňují na nebezpečí spojené s onemocněním Covid-19. Projektová část se bude zabývat řešením problémů, které vyplynou z výzkumu. Cílem diplomové práce bude zjistit, jak jsou jednotlivé kampaně vnímány participanty a zda byl apel strachu pro vybrané kampaně vhodný.
dc.format 77 s. (116 306 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject apel strachu cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject Covid-19 cs
dc.subject koronavirus cs
dc.subject emoce cs
dc.subject fear appeal en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject Covid-19 en
dc.subject coronavirus en
dc.subject emotions en
dc.title Využití apelu strachu v reklamě
dc.title.alternative The Use of the Fear Appeal in Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis will deal with the use of the fear appel in advertising campaigns that combine the same topic, namely coronavirus. The first part of the thesis will deal with a theoretical introduction to the main elements of the issue. The connections between the use of fear in advertising and social advertising and the use of emotions in advertising will be presented. In the practical part, three campaigns which use fear appeal and draw attention to the dangers associated with Covid-19 will be examined. The project part will deal with solving the problems that arise from the research. The aim of the diploma thesis will be to find out how campaigns are perceived by participants and whether the fear appeal was suitable for selected campaigns
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62519
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
bartoňková_2022_dp.pdf 1.569Mb PDF View/Open None
bartoňková_2022_op.doc 199.5Kb Unknown View/Open None
bartoňková_2022_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account