Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Obadalová, Karolína
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:51Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:51Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51651
dc.description.abstract Pro faktické pochopení spotřebitele jsou v práci popsány jednotlivé roviny a modely chování zákazníka při nákupu bioproduktů, jeho nejrůznější role a typologie. Dále jsou rozebírány jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu a faktory, kterými je spotřebitel ovlivněn při nákupu bioproduktů. Mimoto je utvořen stručný úvod do problematiky bioprodukce. Takto položen teoretický základ je dále rozvíjen v analytické části práce, která spočívá v kvantitativním marketingovém výzkumu. Byla provedena analýza zaměřující se na oblast bio kvality produktů. V práci jsou analyzovány, vyhodnoceny a interpretovány poznatky získané výzkumem. Ke konci je přistoupeno k návrhu budoucích trendů a stručnému doporučení pro obchodníky nabízející produkty v bio kvalitě.
dc.format 75 s. (117 570 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject nákupní proces cs
dc.subject bio kvalita cs
dc.subject bioprodukt cs
dc.subject Consumer en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject shopping process en
dc.subject bio quality en
dc.subject bioproduct en
dc.title Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů
dc.title.alternative The Analysis of Customers' Shopping Behavior Focused on the Area of Bio Quality Products
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated For an accurate consumer understanding, the work describes the individual levels and models of customer behavior when purchasing organic products, his various roles, and typologies. Furthermore, the particular phases of the purchasing decision-making process and the factors influencing customers when purchasing organic products are discussed. In addition, a brief introduction to the issue of organic production is formed. Thus laid, the theoretical basis is further developed in the analytical part of the work, which consists of quantitative marketing research. An analysis was carried out focusing on the organic quality of products. The thesis analyzes, evaluates, and interprets the findings obtained through research. Towards the end, a proposal for future trends and a brief recommendation for traders offering organic quality products are approached.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61637
dc.date.submitted 2022-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
obadalová_2022_dp.pdf 2.036Mb PDF View/Open None
obadalová_2022_op.docx 47.90Kb Unknown View/Open None
obadalová_2022_vp.docx 50.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account