Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
Show full item record
No preview available
Title:
|
Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008 |
Author: |
Hudcová, Petra
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací. Následuje SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je zpracován plán integrované marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5165
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
8211
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account