Image Univerzity obrany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image Univerzity obrany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Seménková, Veronika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51362
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá image Univerzity obrany. Teoretická část objasňuje pojem image, faktory ovlivňující image, nástroje, jimiž je image budována a v neposlední řadě metody měření image. V závěru této části je definována metodika práce, cíl práce a výzkumné otázky. V praktické části je nejprve představena Univerzita obrany a následně je zkoumána její současná image z pohledu studentů. Na základě zjištěných informací jsou v projektové části navrhnuta opatření, sloužící k vylepšení image univerzity.
dc.format 102 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject produkt vzdělávací instituce cs
dc.subject Univerzita obrany cs
dc.subject corporate image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate culture en
dc.subject product of educational institution en
dc.subject University of Defence en
dc.title Image Univerzity obrany
dc.title.alternative Image of the University of Defence
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the image of the University of Defence. In the theoretical part, it clarifies the term of image, image influencing factors, tools used to build-up image and, last but not least, the methods of image measuring. It ends that part defining working methodology, thesis objectives and research questions. The practical part first introduces the University of Defence and then examines its current image from the perspective of students. Based on the information obtained, the project part proposes the measures to improve the image of the university.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62510
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
seménková_2022_dp.pdf 4.382Mb PDF View/Open None
seménková_2022_op.doc 125Kb Unknown View/Open None
seménková_2022_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account