Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Švehlová, Petra
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51146
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu s reklamními předměty www.promodarky.cz. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti, konkurence, budování značky, marketingového výzkumu a internetového prodeje. Praktickou část tvoří analytická a projektová část. V analytické části je charakterizován e-shop www.promodarky.cz a je zpracována analýza konkurenčního prostředí včetně Porterovy analýzy pěti sil. Dále byla provedena SWOT analýza a kvantitativní marketingový výzkum. Následuje projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu, který je vytvořen na základě výsledků získaných z provedených analýz. Projekt je zhodnocen pomocí nákladové, rizikové a časové analýzy.
dc.format 94 s. (136 693 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject Analýza konkurenceschopnosti cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Competition en
dc.subject Brand en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject E-shop en
dc.subject Analysis of Competitiveness en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Porter's Five Forces en
dc.title Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz
dc.title.alternative Project of Increasing Competitiveness of E-shop www.promodarky.cz
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2022-06-22
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to develop a project to increase the competitiveness of the e-shop with promotional items www.promodarky.cz. The diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic concepts of competitiveness, competition, brand building, marketing research and Internet sales. The practical part consists of an analytical and project part. The analytical part characterizes the e-shop www.promodarky.cz and analyzes the competitive environment, including Porter's analysis of the five forces. Like next were performed a SWOT analysis and quantitative marketing research. Finally, the project to increase the competitiveness of the e-shop is created on the basis of information obtained from the analyzes. The project is evaluated by cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61811
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
švehlová_2022_dp.pdf 1.780Mb PDF View/Open None
švehlová_2022_op.docx 48.48Kb Unknown View/Open None
švehlová_2022_vp.pdf 217.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account