Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Stránská, Žaneta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51143
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá popularizací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu vysokých škol, marketingové komunikace, kariérního poradenství a image. V neposlední řadě popisuje i metodiku práce. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních dat a kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů s výchovnými a kariérními poradci či pedagogy ze středních škol. Na základě zjištěných dat bude sestavena projektová část, kde budou navrženy konkrétní aktivita doprovázeny komunikační strategií pro Fakultu multimediálních komunikací s cílem navýšit počet uchazečů na vybraných oborech a cílem budování image.
dc.format 127 s. (212 162)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing vysoké školy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kariérní poradenství cs
dc.subject image cs
dc.subject brand cs
dc.subject uchazeči o studium cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikační aktivity cs
dc.subject University marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject career counselling en
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject applicants en
dc.subject communication plan en
dc.subject communication activities en
dc.title Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny
dc.title.alternative Popularization of the Faculty of Multimedia Communications of the Selected Target Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the popularization of the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University among the selected target group. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of university marketing, marketing communication, career counselling and image. The last part describes the methodology of the work. The practical part of the work consists of the analysis of the secondary data and qualitative research in the form of interviews with educational and career counsellors or teachers from secondary schools. Based on the obtained data, a project part will be compiled, where specific activities will be proposed, accompanied by a communication strategy for the Faculty of Multimedia Communications to increase the number of applicants in selected fields and the goal of image building.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62540
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
stránská_2022_dp.pdf 13.24Mb PDF View/Open None
stránská_2022_op.pdf 147.0Kb PDF View/Open None
stránská_2022_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account