Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánek, Martin
dc.contributor.author Pokorný, Norbert
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.issued 2021-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51139
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá ovlivňováním práce kameramana současnými technologiemi z herního průmyslu. Cílem je najít, jakou výhodu může mít kameraman, který hraje počítačové hry a jak dokáže tyto hry zpracovat v rámci filmové adaptace při zachování obrazově-dramaturgického vyprávění. Druhým cílem je popsat fungování LED technologie, která vytváří vizuální prostor pomocí herních enginů v reálném čase, a její praktické využití ve filmu.
dc.format 77 s. (102 700 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kameraman cs
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject LED technologie cs
dc.subject obrazová dramaturgie cs
dc.subject reálná a virtuální kamera cs
dc.subject sledování paprsků cs
dc.subject budoucnost filmu cs
dc.subject Director of Photography en
dc.subject video games en
dc.subject LED technology en
dc.subject dramaturgy of visual en
dc.subject virtual pro-duction en
dc.subject ray tracing en
dc.subject future of the movie en
dc.title Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi
dc.title.alternative The Role of the Cinematographer in the Visual Adaptations of Video Games and the Advantages of Virtual Production in Practice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Labík, Ludovít
dc.contributor.referee Liebenberger, Július
dc.date.accepted 2022-06-15
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the influence of current technologies from the gaming industry on the work of a cameraman. The goal is to find out what advantage a cameraman who plays computer games can have and how he can process these games within the framework of a film adaptation, while maintaining a visual-dramaturgical narrative. The second goal is to describe the operation of LED technology, which creates a visual space using real-time game engines and its practical use in film.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 60118
dc.date.submitted 2022-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
pokorný_2022_dp.pdf 10.64Mb PDF View/Open None
pokorný_2022_op.pdf 202.4Kb PDF View/Open None
pokorný_2022_vp.pdf 189.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account