Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Miškaříková, Eliška
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:29Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:29Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51114
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Pro účely práce byla zvolena firma prodávající školní batohy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti digitálního a výkonnostního marketingu. Tato část se zabývá také charakteristikou segmentu trhu, na kterém e-shop působí a taktéž stanovením metodiky práce. V rámci praktické části jsou zpracovány výzkumy a analýzy. Na základě provedených výzkumů jsou následně naplněny cíle práce a zodpovězeny výzkumné otázky.
dc.format 64 s. (96 159 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject Digitální komunikace cs
dc.subject Výkonnostní marketing cs
dc.subject PPC cs
dc.subject Digital marketing en
dc.subject Digital communication en
dc.subject Performance marketing en
dc.subject PPC en
dc.title Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY
dc.title.alternative Use of PPC Campaigns to Year-on-year Increase Sales of the Company XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis topic is the use of PPC campaigns to year-on-year increase sales of the company. For the work, a company selling school bags was chosen. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of digital marketing and performance marketing. This part deals with segment characterisation of e-shop and the determination of work methodology, too. Within the practical part research and analyzes are performed. Based on the performed research are then the goals of the work fulfilled and research questions are answered.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62639
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
miškaříková_2022_dp.pdf 1.647Mb PDF View/Open None
miškaříková_2022_op.doc 358Kb Unknown View/Open None
miškaříková_2022_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account