Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Zámečník, Lukáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51063
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu vnitřní komunikace ve společnosti Altech, spol. s.r.o. včetně využívaných kanálů interní komunikace ve firmě. Analýza interní komunikace firmy bude uskutečněna prostřednictvím výzkumného šetření, jenž bude provedeno pomocí dotazníku. Pro vytvoření detailnějšího pohledu nejen na interní komunikaci firmy, ale i na firmu jako celek, je zpracována v praktické části práce SWOT analýza a metoda McKinsey 7S. Praktická část je vytvořena v návaznosti na část teoretickou, která vychází z odborných literárních pramenů zabývajících se vnitropodnikovou komunikací. Na základě vyhodnocení analýzy interní komunikace jsou v závěru práce představena možná doporučení pro zlepšení vnitřní komunikace firmy.
dc.format 95 s. (143 429 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject efektivní interní komunikace cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject tools of internal communication en
dc.subject feedback en
dc.subject efficient internal communication en
dc.subject employees en
dc.title Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Internal Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is to analyse the current state of internal communication in Altech, spol. s.r.o. including the internal communication channels used in the company. The analysis of the firm's internal communication will be carried out through a research investigation, which will be carried out using a questionnaire. SWOT analysis and the McKinsey 7S method are processed on the practical part of the work to create a more detailed view not only of the internal communication of the company, but also of the company as a whole. The practical part of the thesis is created following the theoretical part, which is based on expert literary sources dealing with internal communication. Based on the evaluation of the internal communication analysis, possible recommendations for improving the internal communication of the firm are presented at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61706
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
zámečník_2022_dp.pdf 2.013Mb PDF View/Open None
zámečník_2022_op.docx 40.92Kb Unknown View/Open None
zámečník_2022_vp.docx 49.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account