Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Dvořáčková, Noemi
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51047
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. Práce je rozdělena do tří částí, obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou představena východiska, ze kterých je možné v dalších dvou částech vycházet, jsou definována specifika pro marketing malých podniků a jsou představeny kroky, které vedou k vytvoření komunikační strategie. Praktická část se věnuje analýze konkurence, je proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum, který slouží pro zjištění chování zákazníků na trhu s přírodními svíčkami, a v závěru je sestavena analýza SWOT. Poslední sekcí je projektová část, která zohledňuje analýzy a výzkum, provedený v praktické části práce, a je přistoupeno k tvorbě komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček.
dc.format 106 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject marketing pro malé podniky cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject small business marketing en
dc.title Komunikační strategie výrobce přírodních svíček
dc.title.alternative Communication Strategy of a Natural Candle Producer
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on design of marketing communication strategy for a small producer of natural candles. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project. The first section defines the theoretical framework of the issue - specifics of small business marketing and steps to be followed while creating marketing communication strategy. In following practical part, the competition analysis is presented together with the qualitative and quantitative research which is made to identify the customer's behavior on the natural candle market. Practical part is closed by the SWOT analysis. In the third part of the thesis is presented the project which is based on the conclusions made in the previous parts of the thesis and the communication strategy of the small candle producer is introduced.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62522
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáčková_2022_dp.pdf 5.491Mb PDF View/Open None
dvořáčková_2022_op.pdf 232.4Kb PDF View/Open None
dvořáčková_2022_vp.doc 105.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account