Vytvoření nového business modelu pro cestovní kancelář Delta Reisen
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Roubalík, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:23Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:23Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50996
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nového business modelu pro vybranou cestovní kancelář. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část popisuje podnikatelské prostředí firmy a trh cestovního ruchu. Analytická část obsahuje analýzu podniku a jejího okolí a rovněž obsahuje analýzu aktuálního business modelu podniku a ekonomickou analýzu podniku. Na základě těchto analýz je vypracován nový business model, který by měl sloužit ke zvýšení zisků cestovní kanceláře. |
|
dc.format |
86 s. (117 816 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
cestovního ruch
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
SLEPTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
Travel agency
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
SLEPTE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.title |
Vytvoření nového business modelu pro cestovní kancelář Delta Reisen |
|
dc.title.alternative |
Creation of a New Business Model for Travel Agency Delta Reisen |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2022-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This masters theses deals with creation of a new business model for chosen travel agency. This theses consists of two parts, a theoretical and practical. Theoretical part describes business environment and market of tourism. Analytic part contains analysis of the company and its surroundings and also contains analysis of the actual business model and economical analysis of the company. The new business model is formed based on these analysis and should lead the company towards the higher profits. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship in Tourism Services |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
61252
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account