Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Martínek, Tomáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:23Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:23Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50977
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti MAN Truck & Bus. Následně jsou vytvořeny dva testovací e-maily, které jsou poté vyhodnoceny na základě zjištěných informací z rozhovorů s participanty výzkumu. V závěru bakalářské práce jsou doporučeny jednotlivé kroky pro tvorbu ideálního e-mailu tak, aby byl pro společnost co nejefektivnější.
dc.format 65 s. (84 301 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject marketingová kampaň cs
dc.subject A/B testování cs
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject direct marketing en
dc.subject telemarketing en
dc.subject marketing campaign en
dc.subject A/B testing en
dc.title Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
dc.title.alternative Effectiveness of the E-mail Marketing Campaign at MAN Truck & Bus
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the process of creating an e-mail campaign, focusing mainly on the elements of graphic design and the overall structure of the text. The theoretical part defines direct marketing and its tools, then the individual steps and procedures that are crucial to creating a successful email campaign. In the practical part, three e-mail campaigns of MAN Truck & Bus are analysed and characterised. Subsequently, two test emails are created, which are then evaluated based on the information obtained from the interviews with the research participants. In the conclusion of the bachelor thesis, the steps for creating the ideal email are recommended in order to make it as effective as possible for the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 61528
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
martínek_2022_dp.pdf 3.136Mb PDF View/Open None
martínek_2022_op.pdf 160.4Kb PDF View/Open None
martínek_2022_vp.pdf 144.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account