Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Hanačíková, Zuzana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V praktické části byly dále aplikovány marketingové metody a strategie relevantní s danou problematikou. V závěru bakalářské práce jsou stanovena doporučení zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace zkoumané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50934
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hanačíková_2022_dp.pdf 1.314Mb PDF View/Open None
hanačíková_2022_op.pdf 157.0Kb PDF View/Open None
hanačíková_2022_vp.pdf 1.382Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account