Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
Author: |
Hanačíková, Zuzana
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V praktické části byly dále aplikovány marketingové metody a strategie relevantní s danou problematikou. V závěru bakalářské práce jsou stanovena doporučení zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace zkoumané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50934
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account