Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Krhut, Michal
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50930
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikační strategií sub-brandu Škoda iV, zastupující elektrifikované modely značky Škoda Auto, jež patří do automobilového koncernu Volkswagen Group. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který se věnuje vývoji komunikačního konceptu značky a zároveň rozebírá oblast nákupního chování spotřebitelů či segmentace cílových skupin. Podstatou praktické části práce je pomocí výzkumu určit kvality a nedostatky dosavadní komunikační strategie sub-brandu Škoda iV a dále pak zjistit její relevanci ve vztahu k potenciálním zákazníkům značky. Výzkumné otázky budou zodpovězeny na základě výsledků z kvantitativních i kvalitativních metod provedeného výzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie sub-brandu Škoda iV s ohledem na výsledky z předchozího výzkumu.
dc.format 110 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject segmentace cílové skupiny cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject positioning značky cs
dc.subject automotive cs
dc.subject elektromobilita cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject target group segmentation en
dc.subject communication strategy en
dc.subject brand positioning en
dc.subject automotive en
dc.subject electromobility en
dc.title Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV
dc.title.alternative Communication Strategy of the ŠKODA iV Sub-brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with the communication strategy of the Škoda iV sub-brand, which represents electrified models of the Škoda Auto brand, belonging to the Volkswagen Group. Theoretical part is an important base of this thesis, and it deals with the development of the brand's communication concept. At the same time, it analyzes topics such as consumer shopping behavior and segmentation of target groups. The essence of the practical part of the thesis is the research and its application to determine the qualities and shortcomings of the current communication strategy of the Škoda iV sub-brand. The aim is to determine its relevance in relation to potential customers of the brand. Research questions will be answered based on the results of quantitative and qualitative methods of research. The project part contains a proposal for the communication strategy of the Škoda iV sub-brand with regard to the results of previous research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62223
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
krhut_2022_dp.pdf 2.513Mb PDF View/Open None
krhut_2022_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
krhut_2022_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account