Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lejsal, Tomáš
dc.contributor.author Čáňová, Zuzana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50923
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané společnosti. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na charakterizování online a offline marketingu, marketingu na sociálních sítích a následné rozebrání vybraných sociálních sítí a jejich uživatelů. V následující praktické části se nachází rozbor aktuální situace marketingu ve vybrané společnosti a jejich zhodnocení a následné provedení analýz, které nám pomůžou lépe upřesnit slabé a silné stránky společnosti, podle kterých jsou v závěrečné části práce uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení pro každou sociální síť, kterou vybraná společnost využívá a okrajově i pro webové stránky. Mimo jiné je v praktické části charakterizovaná společnost, kde nalezneme její historii, aktivity a konkurenci, z které se inspirujeme.
dc.format 94
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Webové stránky cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject Social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject YouTube en
dc.subject Websites en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely
dc.title.alternative An Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of the social networks and their possible use for marketing purposes in a selected company. The structure of the work consists of theoretical and practical part. The theoretical part is fucused on the characterization of the online and offline marketing, marketing on social network and their users. The following practical part is an analysis of the current marketing situation in the selected company and evaluation and subsequent analysis, which will help us better specify the strenghts and weaknesses of thee company, according to which the final part of the work improvement for each social network, which the selected company uses and marginally also for websites. Among other things, the practical part characterizes the company, where we find history, activities and competiton, from which we are inspired.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61498
dc.date.submitted 2022-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
čáňová_2022_dp.pdf 3.503Mb PDF View/Open None
čáňová_2022_op.docx 41.01Kb Unknown View/Open None
čáňová_2022_vp.docx 48.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account